Szanowny Agencie! W celu uzyskania dostępu do systemu euroTICKET lub odnowienia umowy (w związku ze zmianą danych firmy, numeru NIP lub REGON) prosimy o wypełnienie poniżej zamieszczonego formularza.
Skonfigurowanie i korzystanie z systemu „euroTICKET” jest bezpłatne.
Dodatkowo po podpisaniu umowy mogą Państwo zamówić na swoją stronę internetową:
O szczegóły można dopytać naszych konsultantów.
Prosimy o dokładne wprowadzonych danych, co pozwoli nam na szybsze i sprawniejsze nawiązanie współpracy. Na podstawie uzupełnionych danych zostanie dla Państwa przygotowana umowa i przesłana na wskazany adres email w formacie PDF. Prosimy o jej wydrukowanie w dwóch egzemplarzach, podpisanie oraz opieczętowanie i wysłanie na nasz adres firmowy.
Jednocześnie z przesłaniem formularza nasz Dział Obsługi Klienta rozpocznie procedurę przygotowania dla Państwa konta w systemie. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia danych i w ciągu 24 godzin prześle dane dostępowe do systemu.
Ponadto informujemy, że w celu sprzedaży polis konkretnego Towarzystwa Ubezpieczeniowego należy podpisać z nim umowę. Stosowne zgłoszenie można wysłać wypełniając formularz Sprzedawaj Ubezpieczenia w Strefie Agenta
Na Państwa życzenie nasz Dział Obsługi Klienta może telefonicznie przeprowadzić kilkunastominutowe szkolenie z podstawowych funkcji systemu: sprzedaż biletu/polisy, zmiany na biletach/polisach, rozliczenie sprzedaży.
Wystarczy wysłać zamówienie na adres biuro@euroticket.pl podając swoje dane kontaktowe. Nasz pracownik oddzwoni do Państwa celem ustalenia daty szkolenia.