Nasza firma powstała w 1993 roku, zajmując się tworzeniem oprogramowania dla firm z rynku turystycznego. Na początku produkowaliśmy systemy działające lokalnie, wkrótce potem zdecydowaliśmy się jednak rozszerzyć naszą aktywność. Wykorzystaliśmy internet, tworząc pierwszy w Polsce system sprzedaży biletów, działający w trybie on-line. Był on pierwowzorem obecnego systemu euroTICKET on-line, który w obecnej, ciągle rozwijanej formie istnieje od połowy 1998 roku. Doskonale odpowiadając w ten sposób na potrzeby rynku, zaczęliśmy współpracować z coraz liczniejszą grupą firm autokarowych i agencji turystycznych.
Dzisiaj możemy się pochwalić: prawie 100 % firm autokarowych realizujących połączenia Ukraina — Polska — Ukraina to nasi klienci. W naszym systemie można znaleźć szeroką gamę połączeń dalekobieżnych po Polsce — zarówno tych całorocznych jak i sezonowych do miejscowości wypoczynkowych nad Bałtykiem.
System euroTICKET to nie tylko bilety autokarowe, ale też najszersza oferta ubezpieczeń turystycznych w jednym miejscu. Oferujemy dedykowane rozwiązanie dla agencji turystycznych, które na naszej platformie sprzedają polisy towarzystw ubezpieczeniowych będących liderami w tym segmencie rynku. Dzięki unifikacji procesu sprzedaży, niezależnie od ubezpieczyciela, jest on łatwy i przyjazny dla agenta.
Współpracuje z nami także około 1 000 agencji turystycznych z Polski i krajów europejskich. Kontakt z naszymi Partnerami to istotny element budujący nowoczesność i funkcjonalność systemu. Wsłuchując się w ich potrzeby, możemy mieć pewność, że proponowana technologia jest coraz bardziej funkcjonalna.
Nasza strategia opiera się na dostarczaniu klientom ciągle unowocześnianych rozwiązań informatycznych, a jednocześnie zapewnieniu im bieżącej obsługi oraz stałej działalności doradczej. Wspieramy klientów w procesie wdrażania nowoczesnych technologii informatycznych, zapewniając im w ten sposób konkurencyjną pozycję na rynku. Taka koncepcja przynosi naszym klientom zdecydowaną redukcję kosztów, gwarantując jednocześnie możliwość skoncentrowania się na istotnych elementach swojego biznesu. Firmy, które już nam zaufały są najlepszą rekomendacją takiego rozwiązania.
DANE
ITSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków, Polska
NIP: 676-17-78-495
REGON: 351238729
KONTA BANKOWE: ING Bank Śląski O/Kraków
Nr. rachunku do rozliczeń za bilety sprzedane za pośrednictwem ITSOFT:
74 1050 1445 1000 0090 8007 7630
Nr. rachunku PLN: 97 1050 1445 1000 0022 3230 8672
Nr. rachunku EUR: 04 1050 1445 1000 0090 6978 8645
IBAN: PL (przed numerem rachunku)
SWIFT CODE (BIC) : INGBPLPW
OBSŁUGA KLIENTÓW
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA pracuje w godzinach:
poniedziałek-piątek 8:00 – 17:00
Telefon: +48 12 263-75-45
Dodatkowy numer telefonu: +48 12 362-69-19
Bieżąca obsługa
Sprawy handlowe
Faktury
Email dla pasażerów