|
Wymagania techniczne
Minimalne wymagania sprzętowe potrzebne do korzystania z systemu euroTICKET: - system operacyjny Microsoft Windows 7/10/11 - przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer lub Mozilla Firefox (zalecane najnowsze, stabilne wersje) z odblokowaną opcją wyświetlania wyskakujących okien (dot. sprzedaży polis ubezpieczeniowych); inne dostępne na rynku przeglądarki internetowe (np. Edge, Opera, Google Chrome, Safari, itd.) nie są w pełni zgodne z systemem euroTICKET - program Adobe Flash Player w wersji 10 lub wyższej. Aby sprawdzić jaką aktualnie posiadasz wersję programu kliknij tutaj. Jeżeli nie posiadasz programu Flash Player możesz go pobrać ze strony www.adobe.com - Adobe Reader - zainstalowana wtyczka (plugin) PDF dla Internet Explorer (Adobe Reader) - bez tego występują problemy z wyświetlaniem komunikatów oferentów - dostęp do Internetu - umożliwienie łączności serwera euroTICKET z Państwa komputerem. Problemy z połączeniem z serwerem w aplikacji Sprzedaż: Niebieskie okno pokazuje się, gdy program nie może nawiązać połączenia z serwerami euroTICKET. 1. FIREWALL. Najczęstszą przyczyną tego problemu są ustawienia programu zabezpieczającego typu FIREWALL (info: Wikipedia) (np.Norton Security, Panda), które blokują uruchomienie systemu euroTICKET. Należy skonfigurować firewall tak, aby program Sprzedaż/Zarzšdzanie kursami ewentualnie niżej podane numery serwera euroTICKET i porty nie były zablokowane na połączenia wychodzące i przychodzące. serwery: et.euroticket.pl k2.euroticket.pl w0.euroticket.pl 193.201.136.188 212.38.193.250 porty (połšczenia TCP i UDP): 33637, 33638, 33639, 33640, 33641, 33642 oraz dla adresu sale.euroticket.pl porty (protokół TCP) 8080 i 9090 2. Przeglądarka MICROSOFT INTERNET EXPLORER W komputerze musi być zainstalowana i prawidłowo skonfigurowana (w zakresie dostępu do Internetu) przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer. 3. SERWER PROXY. Serwery proxy (info: Wikipedia) nie dają możliwości użycia usług działających w oparciu o protokół UDP, a nasza aplikacja go wykorzystuje na odcinku klient - serwer. Problemy z drukowaniem polis: 1. Brak reakcji ze strony przeglądarki po kliknięciu na przycisk Drukuj Problemy wynikają z ustawienia wysokiego poziomu opcji prywatności Państwa przeglądarki internetowej. Aby rozwiązać ten problem, należy dodać adres https://system.euroticket.pl/ do listy zaufanych stron. Aby dodać zaufaną witrynę w przeglądarce Microsoft Internet Explorer (IE): 1.Przejdź do menu Narzędzia i wybierz polecenie Opcje internetowe. 2.Kliknij kartę Prywatność. 3.Kliknij przycisk Ustawienia znajdujący się w sekcji Blokowanie wyskakujących okienek i wpisz system.euroticket.pl w sekcji Adres witryny sieci Web. 4.Kliknij przycisk Dodaj. 5.Kliknij przycisk Zamknij. 6.Kliknij przycisk OK. Aby dodać zaufaną witrynę w przeglądarce Mozilla Firefox: 1.Kliknij menu Narzędzia i wybierz Opcje. 2.Kliknij kartę Treść a następnie pierwszy od góry przycisk Wyjątki. 3.Wpisz system.euroticket.pl w sekcji Adres witryny. 4.Kliknij przycisk Zezwalaj. 5.Kliknij przycisk Zamknij. 6.Kliknij przycisk OK. Prosimy o korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych Microsoft Internet Explorer lub Mozilla Firefox, gdyż inne dostępne na rynku przeglądarki internetowe (np. Edge, Opera, Google Chrome, Safari, itd.) nie są w pełni zgodne z systemem euroTICKET i mogą występować w nich także inne problemy w trakcie pracy z nowym Modułem Ubezpieczeń. W razie wątpliwości i dalszych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta - tel. (0048)(12) 263 75 45. |