Wymagania techniczne
Logowanie do systemu


Wymagania techniczne

Minimalne wymagania sprzętowe potrzebne do korzystania z systemu euroTICKET:

- system operacyjny Microsoft Windows 7/10/11
- przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer lub Mozilla Firefox (zalecane najnowsze, stabilne wersje) z odblokowaną opcją wyświetlania wyskakujących okien (dot. sprzedaży polis ubezpieczeniowych); inne dostępne na rynku przeglądarki internetowe (np. Edge, Opera, Google Chrome, Safari, itd.) nie są w pełni zgodne z systemem euroTICKET
- program Adobe Flash Player w wersji 10 lub wyższej. Aby sprawdzić jaką aktualnie posiadasz wersję programu kliknij tutaj. Jeżeli nie posiadasz programu Flash Player możesz go pobrać ze strony www.adobe.com
- Adobe Reader
- zainstalowana wtyczka (plugin) PDF dla Internet Explorer (Adobe Reader) - bez tego występują problemy z wyświetlaniem komunikatów oferentów
- dostęp do Internetu
- umożliwienie łączności serwera euroTICKET z Państwa komputerem.


Problemy z połączeniem z serwerem w aplikacji Sprzedaż:

Niebieskie okno pokazuje się, gdy program nie może nawiązać połączenia z serwerami euroTICKET.

(25kB)

1. FIREWALL.
Najczęstszą przyczyną tego problemu są ustawienia programu zabezpieczającego typu FIREWALL (info: Wikipedia) (np.Norton Security, Panda), które blokują uruchomienie systemu euroTICKET. Należy skonfigurować firewall tak, aby program Sprzedaż/Zarzšdzanie kursami ewentualnie niżej podane numery serwera euroTICKET i porty nie były zablokowane na połączenia wychodzące i przychodzące.

serwery:
et.euroticket.pl
k2.euroticket.pl
w0.euroticket.pl
193.201.136.188
212.38.193.250

porty (połšczenia TCP i UDP):
33637, 33638, 33639, 33640, 33641, 33642
oraz dla adresu sale.euroticket.pl porty (protokół TCP) 8080 i 9090

2. Przeglądarka MICROSOFT INTERNET EXPLORER
W komputerze musi być zainstalowana i prawidłowo skonfigurowana (w zakresie dostępu do Internetu) przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer.

3. SERWER PROXY.
Serwery proxy (info: Wikipedia) nie dają możliwości użycia usług działających w oparciu o protokół UDP, a nasza aplikacja go wykorzystuje na odcinku klient - serwer.


Problemy z drukowaniem polis:

1. Brak reakcji ze strony przeglądarki po kliknięciu na przycisk Drukuj

Problemy wynikają z ustawienia wysokiego poziomu opcji prywatności Państwa przeglądarki internetowej. Aby rozwiązać ten problem, należy dodać adres https://system.euroticket.pl/ do listy zaufanych stron.

Aby dodać zaufaną witrynę w przeglądarce Microsoft Internet Explorer (IE):

1.Przejdź do menu Narzędzia i wybierz polecenie Opcje internetowe.


2.Kliknij kartę Prywatność.


3.Kliknij przycisk Ustawienia znajdujący się w sekcji Blokowanie wyskakujących okienek i wpisz system.euroticket.pl w sekcji Adres witryny sieci Web.


4.Kliknij przycisk Dodaj.
5.Kliknij przycisk Zamknij.
6.Kliknij przycisk OK.


Aby dodać zaufaną witrynę w przeglądarce Mozilla Firefox:

1.Kliknij menu Narzędzia i wybierz Opcje.


2.Kliknij kartę Treść a następnie pierwszy od góry przycisk Wyjątki.


3.Wpisz system.euroticket.pl w sekcji Adres witryny.


4.Kliknij przycisk Zezwalaj.
5.Kliknij przycisk Zamknij.
6.Kliknij przycisk OK.


Prosimy o korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych Microsoft Internet Explorer lub Mozilla Firefox, gdyż inne dostępne na rynku przeglądarki internetowe (np. Edge, Opera, Google Chrome, Safari, itd.) nie są w pełni zgodne z systemem euroTICKET i mogą występować w nich także inne problemy w trakcie pracy z nowym Modułem Ubezpieczeń.

 
W razie wątpliwości i dalszych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta - tel. (0048)(12) 263 75 45.