|
Instalacja i pierwsze krokiModuły Autokary oraz Karty1. InstalacjaPlik instalacyjny programu 'SPRZEDAŻ' można pobrać z tej strony. Pobrany plik należy uruchomić i postępować zgodnie z sugestiami programu instalacyjnego. 2. Uruchomienie Po zainstalowaniu programu nastąpi jego automatyczne uruchomienie. Celem zalogowania się do systemu euroTICKET należy wpisać swoją nazwę użytkownika oraz hasło. Przy pierwszym logowaniu wymagane wpisanie klucza licencyjnego (wysłanego drogą mailową). Wiąże się ono także z pobieraniem z naszego serwera dodatkowych danych, co może trwać do kilku minut. a) Nazwę użytkownika (login), przy pierwszym uruchomieniu programu euroTICKET na danym komputerze, należy wpisać samodzielnie (zgodnie z otrzymaną mailowo instrukcją). Przy kolejnych logowaniach, pojawi się już ona automatycznie. Standardowy login to pisane małymi literami: nazwa biura podróży, miasto-siedziba główna oraz liczba przypisująca login do konkretnego pracownika. Na jednym komputerze może pracować kilku pracowników posiadających rózne nazwy użytkowników. Przy logowaniu wystarczy zmienić numer w nazwie użytkownika, podać przypisane mu hasło, oraz jednorazowo wprowadzić klucz licencyjny. Nie ma możliwości jednoczesnego zalogowania się z dwóch różnych komputerów na tę samą nazwę użytkownika. Administrator konta może utworzyć dla każdego z pracowników osobną nazwę użytkownika i hasło. b) Hasło jest generowane automatycznie przy tworzeniu nowego konta użytkownika i przesyłane na podany w umowie adres mailowy. Tymczasowe hasło powinno zostać zmienione przez użytkownika w programie (w menu: Narzędzia/Zmiana hasła) zaraz po pierwszym uruchomieniu. UWAGA: Po zalogowaniu się do programu prosimy sprawdzić dane Państwa biura, które będą drukować się na sprzedawanych biletach i kartach. Znajdują się one w menu Sieć sprzedaży/Dane mojej firmy. W razie ich zmiany należy je każdorazowo aktualizować. c) Klucz licencyjny wymagany jest przy pierwszym logowaniu na danym komputerze, a także po przeinstalowaniu systemu operacyjnego Windows. Po wpisaniu danych następuje połączenie z serwerem i uruchomienie programu. Najczęstsze przyczyny zgłaszanych przez agentów problemów z logowaniem: a) Komunikat: "Logowanie nie powiodło się" - wpisane hasło jest niepoprawne, - wciśnięty na klawiaturze przycisk CAPS LOCK powoduje wprowadzenie hasła dużymi literami, podczas gdy należy wpisać je literami małymi, - wystąpił błąd w nazwie użytkownika. b) Zupełny brak połączenia z systemem Szczegóły w rozdziale Wymagania techniczne (punkt Problemy z połączeniem z serwerem w aplikacji Sprzedaż). 3. Sprzedaż testowa Istnieje możliwość sprawdzenia możliwości programu na biletach i kartach testowych - w tym celu prosimy wysłać do naszego Działu Obsługi Klienta prośbę o uruchomienie PRZEWOZNIKA TESTOWEGO i/lub KART TESTOWYCH. Opcja ta umożliwia wykonywanie dowolnej ilości testowych sprzedaży, zmian na wystawionych biletach, pozwala też na wykonanie wydruków rozliczeń. Bilety autokarowe można sprzedawać na relacji POLSKA-ALBANIA, np. Kraków - Tirana. Karty Testowe są dostępne jako produkty zbliżone sposobem działania do tych oferowanych przez oferentów kart obecnych w naszym systemie. 4. Współpraca Do korzystania z naszego systemu niezbędne jest podpisanie umowy z przewoźnikami i/lub oferentami kart. W tym celu proponujemy skorzystać z formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na naszych stronach internetowych: Wnioski do przewoźników Wnioski do ubezpieczycieli i oferentów kart Kliknięcie na 'Wyślij' powoduje automatyczne wysłanie zgłoszenia do odpowiedniego adresata. 6. Wysokość prowizji Aby sprawdzić którzy przewoźnicy udostępnili Państwu swoje oferty i jakie przydzielili prowizje za sprzedane bilety należy wybrać menu Sieć sprzedaży->Firmy nadrzędne->Prowizje. W razie wątpliwości i dalszych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta - tel. (0048)(12) 263 75 45. |