|
Wstęp
System euroTICKET służy do kompleksowej obsługi czynności związanych ze sprzedażą biletów międzynarodowej komunikacji autokarowej, a także ubezpieczeń związanych z szeroko pojętą turystyką. Z systemu euroTICKET korzysta obecnie prawie 100% firm przewozowych w Polsce i ponad 4 000 agencji turystycznych. Dzięki temu za pośrednictwem systemu euroTICKET sprzedawanych jest prawie 80% wszystkich biletów autokarowych w Polsce co daje ponad półtora miliona biletów rocznie. Dostęp do systemu euroTICKET możliwy jest poprzez programy komputerowe "Sprzedaż" i "Zarządzanie kursami", a także poprzez strony internetowe, na których umieszczona jest wyszukiwarka połączeń. Program "Sprzedaż" oferuje następujące funkcje: - Sprzedaż biletów/polis ubezpieczeniowych, - Rezerwacja biletów, - Wyszukiwanie sprzedanych biletów/polis, - Operacje na biletach (zmiany daty wyjazdu, zwroty, datowania, itp.), - Operacje na polisach (anulacja, przedłużenie, itp.), - Informacje o aktualnych połączeniach autokarowych, ich cenach normalnych oraz promocyjnych, - Wydruki rozliczeń z przewoźnikami/ubezpieczycielami, - Wydruki zestawień statystycznych, - Zarządzanie sprzedażą biletów na własnej stronie internetowej, - I wiele innych. Aplikacja "Zarządzanie kursami" to program umożliwiający przewoźnikowi kontrolę nad swoją ofertą. Dzięki niemu ma on możliwość: - Wykonywania wydruków list pasażerów na poszczególne kursy, - Ustawiania maksymalnej ilości dostępnych na dane połączenie biletów, - Blokowania kursów, - Przydzielania pasażerów do poszczególnych autobusów wg zdefiniowanych taborów, - Sprawdzania historii wykonywanych zmian Moduł euroTICKET do sprzedaży biletów autokarowych przez strony internetowe, to z kolei wyszukiwarka, którą można umieścić na swojej stronie. Dzięki niej możliwa jest sprzedaż biletów autokarowych wszystkich firm przewozowych obecnych w systemie. W razie wątpliwości i dalszych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta - tel. (0048)(12) 263 75 45. |