Wymagania techniczne
Logowanie do systemu


Wstęp

System euroTICKET służy do kompleksowej obsługi czynności związanych ze sprzedażą biletów międzynarodowej komunikacji autokarowej, a także ubezpieczeń związanych z szeroko pojętą turystyką.

Z systemu euroTICKET korzysta obecnie prawie 100% firm przewozowych w Polsce i ponad 4 000 agencji turystycznych. Dzięki temu za pośrednictwem systemu euroTICKET sprzedawanych jest prawie 80% wszystkich biletów autokarowych w Polsce co daje ponad półtora miliona biletów rocznie.

Dostęp do systemu euroTICKET możliwy jest poprzez programy komputerowe "Sprzedaż" i "Zarządzanie kursami", a także poprzez strony internetowe, na których umieszczona jest wyszukiwarka połączeń.

Program "Sprzedaż" oferuje następujące funkcje:
- Sprzedaż biletów/polis ubezpieczeniowych,
- Rezerwacja biletów,
- Wyszukiwanie sprzedanych biletów/polis,
- Operacje na biletach (zmiany daty wyjazdu, zwroty, datowania, itp.),
- Operacje na polisach (anulacja, przedłużenie, itp.),
- Informacje o aktualnych połączeniach autokarowych, ich cenach normalnych oraz promocyjnych,
- Wydruki rozliczeń z przewoźnikami/ubezpieczycielami,
- Wydruki zestawień statystycznych,
- Zarządzanie sprzedażą biletów na własnej stronie internetowej,
- I wiele innych.

Aplikacja "Zarządzanie kursami" to program umożliwiający przewoźnikowi kontrolę nad swoją ofertą. Dzięki niemu ma on możliwość:
- Wykonywania wydruków list pasażerów na poszczególne kursy,
- Ustawiania maksymalnej ilości dostępnych na dane połączenie biletów,
- Blokowania kursów,
- Przydzielania pasażerów do poszczególnych autobusów wg zdefiniowanych taborów,
- Sprawdzania historii wykonywanych zmian

Moduł euroTICKET do sprzedaży biletów autokarowych przez strony internetowe, to z kolei wyszukiwarka, którą można umieścić na swojej stronie. Dzięki niej możliwa jest sprzedaż biletów autokarowych wszystkich firm przewozowych obecnych w systemie.




 
W razie wątpliwości i dalszych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta - tel. (0048)(12) 263 75 45.